Doğu Kışla’da sıkıntı bitmiyor

Yayınlanma Tarihi :

İzmit Doğu Kışla Parkı’na giden ailelerin rahatsızlıkları bitmiyor. Doğu Kışla’da alkollü içecek içilmeye devam ediyormuş. Ailelerini yanına alıp Doğu Kışla’ya giden vatandaşları rahatszı eden bu tablo daha önce de gündeme getirilmesine rağmen sıkıntı devam ediyormuş. Doğu Kışla’ya giden vatandaşlar, parkın hemen girişinde alkol içildiğine bir kez daha şahit olmuşlar. Bunun yanı sıra ailelere rahatsızlık veren bir ortamın devam etmesi artık insanları bezdiriyor.

İzmit Doğu Kışla’da ailelerin gidebileceği, vatandaşın rahatsızlık duymadığı bir ortamın sağlanması gerekiyor. Yetkililerin bu noktada önlem almaları gerekiyor. Aksi takdirde insanlar Doğu Kışla Parkı’ndan soğumaya devam edecek, daha nezih olması gereken park tamamen alkol içilenlere kalmış olacak

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd