Fikri Işık başvuru yapacak

Yayınlanma Tarihi :

Başbakan Yardımcısı Fikri Işık’ın milletvekili aday adayı olup olmayacağı mrakla bekleniyordu. Ak Parti’de yapılan istişareler neticesinde 3 dönem kuralına takılan bakanların da aday olması kararı çıktı. Ardahan’da konuşan Başbakan Yardımcısı Fikri Işık konuyla iligli “Sayın Başbakanımızın açıklaması ve genel merkezimizde yapılan değerlendirmeler, bütün bakanların başvuru yapması yönünde oldu. Ancak hangi bakanın değerlendirileceği veya nerde değerlendirileceği tamamen genel merkezimizin inisiyatifindeki bir konu. Bu açıdan benim üç dönemim dolmasına rağmen, ben de başvuru yapacağım” diye konuştu.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd