Gölcüklüler Doğa yürüyüşünde Buluşacaklar

Yayınlanma Tarihi :

Gölcüklüler; Turizm Haftası kapsamında; 21 Nisan Pazar günü Örcün’den başlayacak doğa yürüyüşünde bir araya gelecek.

Gölcüklüler, Turizm Haftası’nda doğa yürüyüşünde buluşacak. Kocaeli Valiliği, Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü, Gölcük Kaymakamlığı, Gölcük Belediyesi ve Kocaeli Gölcük Turizm Birliği işbirliğinde düzenlenecek doğa yürüyüşü Örcün Meydanı’ndan başlayacak. Saat 11.00’da başlayacak etkinlikte Gölcüklüler, doğa ile iç içe hoşça zaman geçirecekler.

Etkinlik alanına ulaşmak isteyenler için saat 10.15’te Gölcük Telekom ve Değirmendere Çınarlık Meydan’dan hareket edecek servisleri kullanabilecekler.

KAYNAK : GÖLCÜK BELEDİYESİ HABER MERKEZİ

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd