Hastane Başhekimleri Yüksel Pehlevan başkanlığında bir araya geldi

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Yüksel Pehlevan, Kamu Hastanelerinin Başhekimleri ile aylık değerlendirme toplantısında bir araya geldi. Kocaeli Kamu Hastaneleri Başhekimleri Eylül Ayı Değerlendirme Toplantısı, Kocaeli Valiliği Karamürsel Alp toplantı salonunda, İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Yüksel Pehlevan’ın başkanlığında gerçekleştirildi.

 

DEĞERLENDİRMELERDE BULUNULDU

Toplantıya Kamu Hastanelerinin ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri Başhekimlerinin yanı sıra İl Sağlık Müdürlüğü Başkanları da katılım sağladı. Toplantıda bazı başkanlıkların gerçekleştirdiği sunumların ardından ilimizdeki kamu hastanelerinde sunulan sağlık hizmetleri ve planlamalar ele alındı, çeşitli değerlendirmelerde bulunuldu.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd