İl Sağlık Müdürü Pehlevan Korona’ya Yakalandı

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli İl Sağlık Müdürü Yüksel Pehlevan, koronavirüse yakalandı. İl Sağlık Müdürü Pehlevan’ın karantinaya alınarak tedavisine başlandığı öğrenildi.

 

Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü görevine kısa bir süre önce atanan Yüksel Pehlivan, koronavirüs’e yakalandı.   Yaptırmış olduğu Covid-19 testi pozitif çıkan Pehlevan,  yapmış olduğu açıklamada “Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü’nde tarama yapıldı. Tarama sonucu korona test sonucum pozitif çıktı. Şu anda karantinadayım sağlık durumum gayet iyi. Herhangi bir sıkıntım yok. Vatandaşlarımızdan tek beklentimiz tedbirlere uymaları. Tedbirlerin hayat kurtardığını unutmayalım. Tedbirlere uyalım.”dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd