İzmit Belediyesi’nden Vatandaşlara Kandil Simidi

Yayınlanma Tarihi : Güncelleme Tarihi :

İzmit Belediyesi Regaip Kandili  nedeniyle  binlerce vatandaşa kandil simiti dağıttı.

Belsa önündeki kandil simiti dağıtımına İzmit Belediye Başkan Vekili İbrahim Bulut ile Belediye Başkan Yardımcısı Dr. Mehmet Örgev de katıldı. Bulut ve Örgev” İzmit Belediyesi olarak gelenek ve göreneklerimize her zaman sahip çıkıyoruz. Her kandilde olduğu gibi bu kandilde de vatandaşlarımıza simit dağıtıp onların kandillerini tebrik etmek istedik” dediler. Belediye tarafından Belsa’nın yanı sıra Mehmet Ali Paşa , Zincirlikuyu ve Fevziye Camii önlerinde de 5000 paket kandil simiti dağıtıldığı öğrenildi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd