İzmit’in Perileri Galatasaray’ı dize getirdi!

Yayınlanma Tarihi :
Mehmet Kavan Yapı İzmit Belediyespor, ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off çeyrek final serisinin ikinci müsabakasında Galatasaray Çağdaş Faktoring’i deplasmanda 95-83 mağlup etmeyi başardı.
İzmit’in Perileri ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off çeyrek final serisi ikinci maçında Galatasaray Çağdaş Faktoring’i deplasmanda 95-83’lük skorla yendi. Temsilcimiz böylece seride durumu 1-1’e getirdi. İki galibiyete ulaşacak takımın yarı finale çıkacağı serinin üçüncü ve final müsabakası, 27 Mart Çarşamba günü İzmit’te Atatürk Spor Salonu’nda oynanacak. Maçın en skorer ismi 30 sayı üreten oyuncumuz Ayşe Cora oldu.
KAYNAK : İZMİT BELEDİYESİ BASIN YAYIN MÜDÜRLÜĞÜ

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd