Kocaeli Sağlık Müdürü Ergüney’den Açıklama

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Şenol ERGÜNEY, Koronavirüs (COVID-19) hastalığı çalışmaları kapsamında, Gebze Fatih Devlet Hastanesi ve Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanelerini yerinde ziyaret ederek hastane başhekimlerinden süreçle ilgili bilgi aldı ve değerlendirmelerde bulundu.

Ergüney’in hastane ziyaretlerinde yapılan planlamaların üzerinden geçildi. Ergüney ziyarette yaptığı açıklamada ‘İlimizdeki süreci 24 saat sürekli yakından takip edildiğini dile getirdi , içinde bulunduğumuz bu süreçte özverili ve fedakarca çalışan tüm sağlık personeline teşekkürlerini etti.’

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd