Kocaeli Üniversitesi’nde Öğrenciler Aşı Oluyor

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli Üniversitesi’ne gelerek kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerden henüz COVİD-19 aşısı olmayan öğrenciler için Umuttepe Yerleşkesi Sosyal Tesisler’de İzmit İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından COVİD-19 aşı standı kuruldu.

 

Kayıtlarını tamamlayan öğrencilerden COVİD-19 aşısı olmayanlar, İzmit İlçe Sağlık Müdürlüğü standında görevli Doktor Melike Öz ve Hemşire Semiha Bilgüntürk gözetiminde aşılarını olabiliyorlar.

YORUM YAP