Kocaelispor son maçına böyle çıktı

Yayınlanma Tarihi :

Trendyol 1. Lig’in şampiyonu Kocaelispor son maçında sahaya, Ankara Keçiörengücü futbolcuları ve teknik ekibinin alkışları arasında çıktı.

 

Trendyol 1. Lig’in 35. haftasında matematiksel olarak şampiyonluğunu ilan eden ve Süper Lig’e yükselme hakkı elde eden lider Kocaelispor son maçına alkışlar ve çiçekler eşliğinde çıktı. Ligin 38. ve son haftasında Ankara Keçiörengücü’nü konuk eden ve ’Tiryakinim’ şarkısı eşliğinde tünelden çıkan Kocaelisporlu futbolcular ve teknik ekip, Ankara takımı futbolcularının oluşturduğu koridordan alkışlar arasından geçerek sahaya geçti.

 

 

 

KAYNAK:İHA

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd