Kocaelispor’dan flaş duyuru: 2 yıllık sözleşme imzalandı

Yayınlanma Tarihi :

Kocaelispor yeni transferi duyurdu. Konyaspor’un sağbeki Ahmet Oğuz ile 2 yıllık sözleşme imzalandı.

 

Kocaelispor Kulübü’nden yapılan duyuruda, ‘Kulübümüz ile profesyonel futbolcu Ahmet Oğuz arasında 1 Temmuz 2024 tarihinde başlamak üzere 2 yıllık sözleşme imzalanmıştır.’ İfadelerine yer verildi.

HABER MERKEZİ

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.