Korkutan Gelişme; Vatandaşları Uyardı

Yayınlanma Tarihi :

Omıcron varyantı nedeniyle vaka sayıları 4 kata çıkan Kocaeli’de, Vali Seddar Yavuz tüm vatandaşlara tedbir uyarısında bulundu.

 

VALİ YAVUZ UYARDI

Twitter’dan açıklama yaparak ilimizde vakaların 4 katına yükseldiğini belirten Vali Yavuz paylaşımında, “Değerli Kocaelili Kardeşlerim, Omicron varyantı nedeniyle İlimizdeki vaka sayıları 4 kat dolayında arttı. Lütfen maske kullanalım. Eksik aşı dozlarımızı tamamlayalım. Sizleri seviyor ve sizin sağlığınız için çalışıyoruz.” ifadelerini kullandı.

YORUM YAP