Maçlar Seyircili Oynanacak mı? Belli Oldu

Yayınlanma Tarihi :

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Spor müsabakalarının seyircili oynanacağını açıkladı. 

Sağlık Bakanı Fahrettin spor severleri müjdeyi verdi. Koronavirüs pandemisi sebebiyle uzun süredir seyircisiz oynanan maçlara 1 Temmuz’dan itibaren taraftar alınacak.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca “Spor müsabakaları, sayıları belirlenerek tedbirlerle seyircili oynanabilecek.

 

YORUM YAP