Tabancayı temizlerken kendini yaraladı

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli’nin Gebze ilçesinde temizlediği tabancasından çıkan kaza kurşunuyla bacağından yaralanan jandarma personeli hastaneye kaldırıldı.

 

Olay, Arapçeşme Mahallesi Oktay Kaya Caddesi cezaevi karşısında bulunan binada meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, ismi öğrenilemeyen jandarma personeli, tabancasını temizlerken silahın ateş alması neticesinde bacağından yaralandı. 112 Acil Çağrı Merkezine yapılan ihbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralı jandarma personeli, olay yerinde yapılan ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

 

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

 

KAYNAK : İHA

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd