Vatandaşın İmdadına Zabıta Yetişti

Yayınlanma Tarihi :

İzmit Belediyesi önünde yere düşüp, hafif şekilde yaralanan vatandaşın imdadına zabıta ekipleri yetişti.

Zabıta Müdürlüğü ekipleri İzmit Belediyesi önünde rutin kontrollerini gerçekleştirirken, bir vatandaşın yere düştüğünü fark etti. Hemen vatandaşın yanına koşan zabıta ekipleri durumu hakkında bilgi aldı.  Vatandaştan gelen “ayağımda ağrı var; ayağımı oynatamıyorum” cevabı üzerine hemen 112 Acil Servis ekiplerine bilgi verdi. Ayağından hafif şekilde yaralanan vatandaşı; 112 Acil Servis ekipleri ve duyarlı bir vatandaş ile birlikte ambulansa taşıyan zabıta ekipleri; vatandaşa gerekli tıbbi tedavinin yapılması konusunda yardımcı oldu. 112 Acil Servis ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan vatandaşın durumunun iyi olduğu öğrenildi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd