17 Ağustos anısına tırmandılar

Yayınlanma Tarihi :

Dağcılık il temsilcisi Sinan Fakir ve Kocaeli Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü sporcularından oluşan ekip başarılı bir şekilde zirveye çıktılar.

 Dağcılık il temsilcisi Sinan Fakir yaptığı açıklamada “Gece saat 03.02’yi gösterdiği anda zirve yürüyüşümüz için hareket ettik. 9 saat süren zirve yürüyüşümüzün ardından  zirve tüm güzelliğiyle karşımızdaydı. Uzun bir tırmanışın ardından 17 Ağustos 1999 Gölcük Depreminde yitirdiklerimizin anısına zirveye ayak bastık. Zirvede başarımızı kutlayıp, depremde kaybettiklrimizin için dua ettik. Daha sonra birbirimiz tebrik ettikten sonra  aynı dikkat ve düzenle geldiğimiz rotayla iniş yaparak dağdan indik.”

 

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd