3 Doz Aşı Olan Başkan Koronaya Yakalandı

Yayınlanma Tarihi : Güncelleme Tarihi :

Daha önce 3 doz aşı olduğunu belirten Edirne’nin Keşan ilçe Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, korona virüsüne yakalandığını duyurdu.

3 DOZ AŞIMI OLDUM”

Sosyal medya hesabından açıklama gaziantep escort bul yapan Mustafa Helvacıoğlu, şunları belirtti:

* Toplam 3 doz aşımı denizli yabancı escort oldum. Aşının gücüne güveniyorum. Karantina sürecini evde geçireceğim.

* Doktorlarımız tarafından yapılan kontrollerde herhangi bir olumsuzluk görünmüyor. Tüm sağlık çalışanlarımıza şükranlarımı sunuyorum.

* Biliyorsunuz ki tedbir tercih değil zaruridir. Keşan’ımızda çalışmalar tüm hızıyla devam edecek. Herkes Esc bayan malatya görevinin başında olacak.

* Allah’ın izniyle inşallah sağlığımıza kavuşacağız. Tüm vatandaşlarımıza sağlık ve sıhhat diliyorum.

YORUM YAP