Arınç’tan yıllar sonra gelen itiraf!

Yayınlanma Tarihi :

Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, Ergenekon ve Balyoz soruşturmaları konusunda değerlendirmelerde bulunurken “102 kişi için tutuklama kararı geldi. Yüzümüz kıpkırmızı oldu, utandık, üzüldük, sıkıldık. Başbakan’ımız ‘Ne yapıyor bunlar, utanmıyor mu bunlar’ dedi” ifadelerini kullandı.

Habertürk TV’de Kübra Par ve Eren Eğilmez’in yönettiği programda gazetecilerin sorularını yanıtlayan Arınç’ın açıklamalarından ilgili kısım şöyle:

“UTANDIK ÜZÜLDÜK SIKILDIK”

Ben yargılamanın ne kadar adaletsiz olduğunu biliyorum. Ancak hepsinin masum olduğunu söyleyemem. Önemli olan 1 suçluyu yargılamak ama 10 tane masumu da karşına getirmekse, o 10 tane masum için 1 tane suçluyu da affetmektir.” 

O DÖNEMDE NE DEMİŞTİ?

Bülent Arınç, Egenekon döneminde 4 Temmuz 2008’de Ülke TV’ye çıkarak bu operasyonları savunmuş ve şunları söylemişti:

“Türkiye iyi bir noktaya gidiyor. Bu sancılar bir taraftan doğum sancısıdır, bir taraftan bağırsaklarını temizlemesidir.” 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd