Bahçeli Kocaeli için ne dedi? İşte söyledikleri

Yayınlanma Tarihi :

 MHP İl Başkanı Yunus Emre Kurt, Genel Başkan Devlet Bahçeli ile bir araya geldi. Kurt, Bahçeli’nin “Kocaeli’den çok memnunum” dediğini ifade etti.

MHP İl Başkanı Yunus Emre Kurt, Ankara’ya giderek Genel Başkan Devlet Bahçeli’ye bir ziyaret gerçekleştirdi. Kurt, ziyaret sonunda gazetemize Bahçeli’yle görüşmesinin içeriğine dönük bir açıklama yaptı. MHP İl Başkanı Kurt, Bahçeli’ nin Kocaeli’ye dönük memnuniyetini dile getirdiğini söyledi.

İŞTE SÖYLEDİKLERİ
Bahçeli’nin ifadelerini bizlerle paylaşan Kurt, “Genel Başkanımız Kocaeli’den çok memnun. Ziyaretimizde ‘Kocaeli’de hareketlilik var. Çalışmalardan çok memnunum. Başarılarınızın devamını dilerim. Tüm teşkilata ve Kocaeli’ye selamlar’ dedi. Bahçeli’nin bu sözleri beni çok memnun etti” dedi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd