Bakan Açıkladı! Eğitimcilere Aşı Randevusu Açıldı

Yayınlanma Tarihi :

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, sosyal medya hesabından “Meslektaşlarımız için öncelikli Covid-19 aşı uygulaması sürüyor” açıklaması yaptı.

 

Bakan Selçuk’un açıklamaları şu şekilde;

“Meslektaşlarımız için öncelikli Covid-19 aşı uygulaması sürüyor. Bugün 40 yaş üzeri tüm öğretmenlerimiz ve okul çalışanlarımızın aşı randevuları açıldı. Şu ana kadar 752 bin 600 mesai arkadaşımız için aşı olma imkânı sağlandı. Randevularınızı e-Nabız’dan alabilirsiniz. Sağlıkla…”

 

 

YORUM YAP