Başkan Özlü Başiskeleli çocukların karne sevincini paylaştı!

Yayınlanma Tarihi :
Başkan Özlü Başiskeleli çocukların karne sevincini paylaştı!

Başiskele Belediye Başkanı M. Yasin Özlü, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının son zili çalarken çocukları yalnız bırakmadı. Bahçecik Damlar İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katılan Başkan Özlü, özellikle ilk kez karne alan birinci sınıf öğrencilerinin heyecanına ortak oldu ve miniklere yaz boyunca belediyenin gençlik kulüplerinde eğlenme daveti yaptı.

Protokol Üyeleri Miniklerin Gösterileriyle Karşılandı

Kocaeli’nin hızla gelişen eğitim ve gençlik üssü Başiskele’de, binlerce öğrenci için aylar süren ders ve sınav maratonu resmen noktalandı. Bahçecik Damlar İlkokulu’nda gerçekleştirilen büyük karne merasimi; Başiskele Kaymakamı Dr. Soner Şenel, Başiskele Belediye Başkanı M. Yasin Özlü ve Başiskele İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Şendoğan’ın katılımıyla yapıldı.

Okul bahçesinde idareciler, öğretmenler ve ellerinde çiçeklerle bekleyen öğrenciler tarafından coşkuyla karşılanan ilçe protokolü, ilk olarak miniklerin aylar süren emeklerle hazırladığı rengarenk sahne gösterilerini izledi. Sergilenen performansları büyük bir beğeniyle takip eden heyet, gösterilerin ardından sınıfların yolunu tuttu.

1. Sınıfların İlk Karne Sevinci Görülmeye Değerdi

Sınıf kapılarını tek tek çalarak sıraları gezen Belediye Başkanı M. Yasin Özlü, hayatlarında ilk kez karne almanın ve yaz tatiline adım atmanın heyecanını yaşayan 1. sınıf öğrencilerinin sırasında soluklandı. Sınıflarda adeta bir sevgi seliyle karşılanan ve çocukların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Özlü, miniklerle yakından ilgilenerek ders durumları hakkında sohbet etti.

Geleceğin teminatı olan çocukların bu özel anını taçlandırmak adına bazı öğrencilerin ilk karnelerini ve başarı belgelerini kendi elleriyle takdim eden Özlü, çocukların gözlerindeki neşeye ve mutluluğa bizzat ortak oldu.

“Yaz Boyunca Genc-i Âlâ Merkezlerinde Buluşalım”

Karne dağıtımının ardından sınıflarda öğrenci ve öğretmenlerle bol bol hatıra fotoğrafı çektiren Başkan M. Yasin Özlü, eğitim neferlerine fedakarlıkları için teşekkür ederken, öğrencilere de verimli bir tatil planı sundu. Başiskele Belediyesi’nin ödüllü gençlik vizyonuna dikkat çeken Özlü, şu ifadeleri kullandı:

“Uzun ve yorucu bir dönemi geride bırakan tüm öğretmenlerimizi ve sevgili öğrenci kardeşlerimi yürekten tebrik ediyor, iyi tatiller diliyorum. Değerli kardeşlerimin bu uzun yaz tatilini bilgisayar veya telefon ekranı karşısında körelerek değil; daha verimli, sosyal ve eğlenceli geçirmelerini istiyoruz. Bu doğrultuda belediyemizin Genc-i Âlâ Gençlik Modeli kapsamında yaz dönemi için özel olarak hazırladığı sosyal, kültürel etkinliklere, spor okullarına ve sanatsal atölye çalışmalarına hepinizi bekliyorum. Tatil boyunca kendinizi geliştirmeye ve eğlenmeye devam edin.”

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd