Biz ‘İzmitiz’ Grup Üyeleri Atatürk’ü Rahmetle Andı

Yayınlanma Tarihi :

Biz ‘İzmitiz’ Grubu, 10 Kasım’da İzmit Kültür Tepesi’nde Atatürk heykeli önünde buluştular. Hüseyin Erol’un öncülüğündeki grup üyeleri Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü rahmet ve özlemle andı.

Hüseyin Erol, sosyalmedya hesabından yaptığı açıklamada ‘ORADAYDIK ve BİZ ONU ÇOK ÖZLEDİK’

 

ORADAYDIK VE BİZ ”ONU” ÇOK ÖZLEDİK…..
Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü aramızdan ayrılışının 81. Yıldönümünde, saygı, rahmet ve özlemle andık. Pazar sabahı duyarlılık göstererek anma törenine katılma sorumluluğunu duyan tüm grup üyelerimize şükranlarımı sunarım. İyi ki varsınız. Sevgi ve saygılarımla.
İzmit.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd