Çanakkale’yi gezdiler

Yayınlanma Tarihi : Güncelleme Tarihi :

İzmit Belediyesi tarafından düzenlenen Çanakkale gezisine 45 kişi katıldı. Akşam saatlerinde İzmit’ten hareket eden grup sabahın ilk ışıklarıyla Gelibolu yarımadasına ulaştılar. İzmitliler burada rehber eşliğinde Seyit Onbaşı, Şahindere Sargı Yeri, Şehitler Abidesi, Yahya Çavuş Anıtı, Zığındere Sargı Yeri, 57. Alay Şehitliği, Conkbayırı’nı gezdiler. Günboyu Gelibolu yarımadasını karış karış gezen grup, akşam saatlerinde tekrar   İzmit’e döndüler. Geziden oldukça etkilenen İzmitliler kendilerine böyle bir imkan sağladığı için Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’a teşekkür ettiler.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd