Çocuğunu Boğarak Öldürdü, Sonra İntihar Etti

Yayınlanma Tarihi :

İstanbul’un Bahçeşehir İlçesi’nde iş adamı Cüneyt Y., 14 yaşındaki kızı Zeynep Y.’yi boğarak öldürdükten sonra silahla intihar etti. Yaklaşık 5 yıldır psikolojik tedavi gördüğü belirtilen Cüneyt Y.’ın bıraktığı mektupta ise eşini suçladığı öğrenildi.

Bahçeşehir’de dün meydana gelen olayda, Cüneyt Y., 14 yaşındaki kızı Zeynep Y.’ı boğarak öldürdü. 6 sayfalık mektup bırakan Y. daha sonra tabancayla intihar etti.

 

 

 

KAYNAK.YENİÇAĞ

 

YORUM YAP