Devlet Hastanesi’nin Yanı Çöp Deposu mu?

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli Devlet Hastanesi Acil servisinin hemen yan tarafındaki boşluğa vatandaşların attığı çöpler dikkat çekiyor.

Devlet Hastanesi acil servisinin hemen yan tarafında ortaya çıkan görüntü tepkiye yol açıyor. Acil servisin hemen yanındaki boşluğa, eline geçeni atmışlar, adeta çöp deposuna çevirmişler. Pis görüntüye şahit olan vatandaşlar tepki gösteriyor. Ancak ortada bir gerçek var ki, burayı çöp deposuna çevirenler de yine bu kentte yaşayan insanlar.

Hastanenin acil servisinin hemen yanındaki boş alana herhangi bir şey atılmaması gerekiyor. İnsanların sağlıkları için geldiği hastanenin hemen bitişiğinde ortaya çıkan tablo hiç yakışmıyor. İnsanların daha duyarlı olması, yetkililerin de dikkatli olması gerekiyor.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd