Emekli polis memuru intihar etti

Yayınlanma Tarihi : Güncelleme Tarihi :

Gölcük İlçesi Değirmendere’de ikamet eden  ve emekli trafik polisi olduğu öğrenilen  Ural Aydın,  öğle saatlerinde   oturduğu binanın  4’üncü katından aşağı inerek, binan girişinde bulunan kanepede beylik silahı ile  2 defa kafasına ateş etti. Sesleri duyan  komşuları hemen olay yerine koştu.  Aydın’ı kanlar içerisinde bulan  komşuları, bir yandan evde bulundukları öğrenilen eşi ile oğluna heber verirken, diğer yandan da  112 ekiplerini olay yerine çağırdı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, ağır yaralı olan Aydın’ı alarak Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesine kaldırdı . Aydın yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olay yeri inceleme ekipleri olayın meydana geldiği bina girişinde   incelemelerde bulundu.  Aydın’ın   neden intihar ettiği bilinmezken, polis  olayla ilgili geniş çaplı tahkikat başlattı.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd