EYT’liler, Bu Kez Ne Yapacak

Yayınlanma Tarihi :

Ankara Tandoğan’da binlerce kişiyle haklarımızı geri istiyoruz diye haykıran EYT’liler, bu kez 15 Eylül’de Adana’da buluşacak.

Emeklilikte Yaşa Takılanlar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından Ankara Tandoğan’da miting düzenlenmiş, Türkiye’nin dört bir tarafından binlerce EYT mağduru akın etmişti.

Gaspedilmiş haklarının iadesini isteyen EYT’liler 15 Eylül’de Adana’da etkinlik düzenleyecek. Adana’da gerçekleşecek dev buluşmaya Türkiye’nin bütün illerindeki EYT mağdurları davet edildi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd