Gazi Şehir’in Başkanı Fatma Şahin TÜBİTAK’ta

Yayınlanma Tarihi :

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve beraberindeki heyet, Gebze’de bulunan TÜBİTAK MAM Tesislerini ziyaret etti.

TÜBİTAK MAM Tesisleri Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin’i ağırladı. Başkan Şahin TÜBİTAK tarafından yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı. TÜBİTAK yetkilileriyle yaptığı görüşmede Gaziantep’te bilimsel çalışmaları nasıl arttırılabileceği de masaya yatırıldı. Başkan Şahin, TÜBİTAK Başkanı Hasan Mandal’a kendilerine gösterilen ilgiden dolayı teşekkür etti.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd