Herekeliler birlikte iftar açtı

Yayınlanma Tarihi :

Körfez Belediyesi tarafından ilçe genelindeki mahalle iftarları, hız kesmeden devam ediyor. Ramazan ayının başında Yavuz Sultan Selim Mahallesi’nde kurulan gönül sofraları ile başlayan mahalle iftarlarının sonraki durağı Hereke oldu. Hereke’de Sümer Camii önündeki meydanda kurulan sofralara konuk olan Herekeliler, kaynaşma imkanı buldu.

MASALARI TEK TEK GEZDİ

İftar öncesinde Körfez Belediye Başkanı İsmail Baran, Başkan Yardımcıları Selattin Kabadayıoğlu ve Faruk Denli ile birlikte tek tek masaları dolaştı, vatandaşlarla selamlaştı. Hereke’de güzel hizmetleri hayata geçirdiklerini belirten Başkan İsmail Baran, tarihi değerleri de gün yüzüne çıkarttıklarını belirtti. Hizmetlerden memnun olduklarını belirten Herekeliler, Başkan Baran’la bol bol fotoğraf çektirdi.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd