İzmit’te uyarı

Yayınlanma Tarihi :

Özellikle Sanayi bölgesinde bulunan hurdacıların katıldığı toplantı belediyenin Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü’nde yapıldı. Ruhsat ve Denetim Müdürü Muhammet Ergin, eskiden  mahalle aralarında faaliyet gösteren hurdacıların  buralardan kaldırıldığını hatırlatarak ” çevreyi kirleterek, insanları rahatsız edici faaliyetler içinde olunmayacak. Bu tür faaliyetler içinde bulunanlar hakkında cezai işlem yaparız. Kaldırımları, yolları sakın işgal etmeyin. Sizlere gösterilen alanlarda faaliyette bulunun” uyarısında bulundu. Ergin, hurdacılarla yapılan toplantıda ruhsatsız faaliyette bulunmanın suç olduğunu halen ruhsatı bulunmayanların en kısa süre içinde ruhsat almalar gerektiğini de hatırlatarak” ekiplerimiz denetimlerini aralıksız sürdürmektedir” dedi. 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd