Kocaeli Büyükşehir’in 19 Mayıs Reklamlarına Şok Tepki!

Yayınlanma Tarihi :

Sosyal medya hesabından Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin köprülere verdiği reklamlarla ilgili açıklama yapan CHP Başiskele İlçe Başkanı Anıl Acurman, durumu rezalet olarak nitelendirdi.

Anıl Acurman,” Rezalet bir durum.  Bu bayramın bir adı var. ATATÜRK’ü anma diye başlıyor. “19 Mayıs”ı herhangi bir tarih gibi kutlarken reklamcınız partinizin kaynaklarını değil,  benim vergilerimden kazanıyor. Yaşımız ne 18 ne 19 ama adımız ATATÜRK,  yurdumuz ATA yurdu. Hatırlatayım. Kocaeli Büyükşehir Başkanı Tahir Büyük Akın” ifadelerini kullandı.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd