Mazbatasını alacak, halkla BELSA’ya yürüyecek: Kutlama var

Yayınlanma Tarihi :

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, mazbatasını alıyor. Kocaeli Adliyesi’nde mazbatasını alacak, sonra halkla BELSA önüne yürüyecek.

 

 

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, 15 Nisan Pazartesi saat 16:00’da Kocaeli Adliyesi’nde mazbatasını alacak. Mazbatasını aldıktan sonra halkla BELSA önüne yürüyecek. BELSA önünde kutlama yapılacak.

 

 

BAŞKAN HÜRRİYET’İN PAYLAŞIMI

 

 

 

 

 

 

 

 

HABER MERKEZİ

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.