Ormanlık Alanlara Girmek Yasaklandı

Yayınlanma Tarihi :

Kocaeli Valisi Seddar Yavuz, yangın riski nedeniyle il genelinde ormanlık alanlara girilmesinin yasaklandığını duyurdu

VALİ Seddar Yavuz sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Değerli Kocaelili kardeşlerim, hava sıcaklıklarının artması ve yangın riski nedeniyle il genelinde; ormanlık alanlara girilmesi, ateş yakılması, havai fişek atılması ikinci bir emre kadar yasaklanmıştır. Lütfen kurallara uyalım. Ormanlarımıza sahip çıkalım. Size güveniyoruz.”

YORUM YAP