Sağlık Bakanı Koca Koronaya yakalandı

Yayınlanma Tarihi :

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada “Covid-19 testim 5 gün önce pozitif çıktı. Salgınla mücadele kadar önemli bulduğum ‘Sağlıkta Beyaz Reform’ çalışmalarını online toplantılarla sürdürüyorum. Yakında arkadaşlarımın arasında olacağım” ifadelerini kullandı.

Dr. Fahrettin Koca
@drfahrettinkoca
Covid-19 testim beş gün önce pozitif çıktı. Salgınla mücadele kadar önemli bulduğum Sağlıkta Beyaz Reform çalışmalarını online toplantılarla sürdürüyorum. Yakında arkadaşlarımın arasında olacağım.

 

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd