Serinlemek için göle giren 25 yaşındaki genç can verdi

Yayınlanma Tarihi :

Nişanlısıyla birlikte Sapanca ilçesi Kırkpınar Mahallesi’ndeki piknik alanına gelen Yusuf Aksarı, serinlemek için Sapanca Gölü’ne girdi. Bir süre sonra Aksarı’dan haber alamayan yakınları, boğulma ihtimaline karşı AFAD, polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. İhbar üzerine olay yerine gelen AFAD ekipleri, botla suda arama yaptı. Çalışmalar sonucunda sudan çıkarılan Aksarı’nın hayatını kaybettiği tespit edilirken Aksarı’nın 4 ay sonra düğünü olduğu öğrenildi. İlçe Devlet Hastanesi morguna kaldırılan gencin cenazesi, yarın Akyazı ilçesinde defnedilecek.

YORUM YAP

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

dolantogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

opaltogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

gokutogel

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

cairbos

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

skwslot

setiawd