Sokak mahrumiyet bölgesi mi?

Yayınlanma Tarihi :

Kadıköy Mahallesi Çiğdem Sokak’ta sokak lambalarının yanmaması gece sokaktan geçen vatandaşları ürkütüyor. Adeta zifir karanlığa bürünen sokakta oturan vatandaşlar, SEDAŞ’a durumu iletmelerine rağmen 1 haftadır sorunlarının çözülmemesinden dertliler.

Çiğdem Sokak’ta göz gözü görmüyor, vatandaş isyanda. SEDAŞ yetkililerinin sorunu bir an önce çözmesi gerekiyor.

YORUM YAP